sestdiena, 2017. gada 22. jūlijs

Jūlijs

1. Par šī gada nenormālo vasaru jau esmu rakstījis.
Jūlijs jau pie beigām, bet nekas nav mainījies  - klimats kā vēlā pavasarī, vai agrā rudenī, Nu nepavisam vasarīgs laiks ar karstumu plis 25 un normāli peldēšanas sezonu. (Ceru, ka Anonīmais man nepieiesies par pareizrakstību un vispār pārstās būt anonīms - ir patīkamāk risināt ar kaut virtuāli zināmu cilvēku). Ap pusdienas laiku aizšaušu līdz centram, varbūt tur kas notiek un tad varēšu ko uzrakstīt vairāk.
2. Jāsagaida, kamēr saimniece pamostas, lai varētu kur kustēt, jo modinātāju viņa nav uzlikusi un gaida, ka es viņu pamodināšu. Jautrākais tas, ka es nedrīkstu izplūst, ka pie viņas īrēju, jo savādāk piesieties sociālie dienesti un tas var atsaukties uz visāda veida pabalstiem viņai. Mēs jau esam izdomājušas stratēģiju, kā tiks galā ar sociālā dienesta dāmām. Un tas rullē.
3,. Māsa 7jā augustā brauc atvaļinājumā uz Rīgu uz pāris nedēļām. Tad gan jau ko ziņošu par mūsu kopīgajām gaitām. Par Nīderlandi viņa pagaidām izplūst negrib un negrib, ka es še ielieku kādas bildes no turienes.
4. Tāds dīvains mēnesis jūlijs. Ir tik daudz ko teikt, ir tik daudz domu ar kurām padalītie. Laikam katram kas tamlīdzīgs uznāk. Vienīgi žēl, ka neveidojas diskusijas, vienīgi Anonīmais parādās ar saviem aizrādījumiem par pareizrakstību. Ceru, ka r3iz viņš pārstās būt anonīms un būs spējīgs atsaukties iz jebkādu vārdu. Ar anonīmiem ir grūti diskutēt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru