ceturtdiena, 2014. gada 18. decembris

Atkal jau kurar tur pēc skaita pardomas (ņemu piemēru nelabu no Goldija)

1.
Ir patīkami sastapt savu blogu aptuveno 200 labāko Latvijas blogu vidū. Tātad mani lasa un lasītāji atrod, ko lasīt un viņiem ir interesanti.
2.
 Esmu pievienojusi savu blogu Google AdSense reklāmas sistēmai. Mani lasītāji droši vien to jau ir pamanījuši. Nu, vismaz tie, kuri nav nobloķējuši reklāmu rādīšanu savās operētājsistēmās. Apskatoties šīs sistēmas statistiku, kaut kāda kustība notiek. Būšu priecīga, ja kāds zinošs mana bloga lasītājs padalīsies savā pieredzē ar Google AdSense.
3.
Dažos manos iepriekšējos rakstos, īpaši jau šajā, bija jūtami mani sajūsmas kviecieni par darbu Latvijas Pasta nodaļā. 
Patīkamas sajūtas savā ziņā jau ir. Tomēr ir arī daudzi bet un ņau:
a. agri jāceļas, jo darbs sākas 6:00
b. Pēc darba manis nepietiek radošajam procesam, jūtos pārāk garīgi tukša; fiziski kustos un daru lietas, bet radošais process ir kukū un pazudis.
c. dzīvokļa meklējumos esmu piesieta pie centra nelielā rādiusā - sabiedriskā transporta agro, pirmo maršrutu dēļ - visa satiksme centrā ienāk aptuveni ap 6-iem, tajā laikā, kad man jau nu noteikti jābūt darbā (un centra dzīvokļu - pat vienistabas -cenas ir ahīnas un lielas)
Visu šo iepriekšminēto iemeslu dēļ un varbūt vēl dažu citu privātu, nepubliskojamu, meklēšu jaunu darbu. Lai labāk saskaņotu vēlmes ar realitāti . Vai kā nu lai nosauc šo procedūru. Varbūt kādam ir idejas arī šajā jautājumā?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru