otrdiena, 2014. gada 14. oktobris

Deivids Sušē

Kad nolēmu uzrakstīt par savu iemīļoto britu aktieri Deividu Sušē, vispirms ieskatījos vikipēdijā. Diemžēl tur informācija par viņu ir visai skopa. Plašāka informācija par aktieri ir portālā kasjauns.lv, Tiesa, raksts ir pavecs - 2012.gada.
Man viennozīmīgi šis aktieris asociējas ar Erkilu Puaro. Laikam jau visas sērijas par šo Agatas Kristi radīto beļģu detektīvu atrodamas Youtubē. Manis dotajā linkā uz YouTubi ir apkopotas gandrīz visas sērijas par Erkilu Puaro. Filmas ir krievu valodā.
Biju un esmu aktiera fane, esmu noskatījusies laikam jau visas seriāla sērijas par Erkilu Puaro. Mani sajūsmina viņa tēlojums. Viņa Puaro ir paavisam puaroiskāks nepā viņa priekšgājēja šajā lomā Pītera Ustinova Puaro. Ustinovs šajā lomā "nevelk".
Otra loma, kuras sniegums mani sajūsmināja, bija galvenā sliktā personāša loma filmā Going Postal, kas veidota pēc tāda paša nosaukuma Terija Pračeta romāna. Atradu filmu torentos. Tulkojums - krievu valodā. Bet tiem, kas grib, nav grūtību atrast arī filmu angļu valodā.
Lielisks aktieris, nav "ieciklējies" uz klišejām savā darbā un spēj vienlīdz sekmīgi radīt gan pozitīvos, gan negatīvos varoņus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru