trešdiena, 2018. gada 7. marts

Pie tā paša vakardienas

It kā diena ir pagājusi, uztraukums ir mazinājies, bet nav pārgājis pavisam. 
Vismaz ir skairība, ko darīt tālāk. Kodēšanās vai ne kodēšanās, ampula vai kas cits, bet pie narkologa tomēr uz konsultāciju ir jāaiziet. Jāatrod izeja no radušās situācijas. 
Vakar izrunājos gan ar dēlu pa tiešo, gan ar māsu feisbukā un pa telefonu. Puika vismaz apsolīja man manā klātbūtnē vairs aliņus nelietot. Lai nerodas kārdinājums. Māsa arī ieteica konsultāciju pie narkologa, kaut arī izteicās, ka kodēšanās tomēr tāds bubulis vien ir. Kas nevar sevi saturēt rokās, dzers vienalga - ar vai bez kodēšanos. Bet es gribu tikt vaļā no šīs aliņu atkarības uztraukumu brīžos.
Pie kam nav jau tā, ka man rokas trīc un galva sāp, ja jau no paša rīta nedabonu to aliņu. Kad ir darāmais - vienalga kas: vizīte pie ārsta, kāds darbiņš, citu lietu kārtošana - alus nav prioritāte, pat vēlme pēc tā nerodas. Pat ja doma uzplaiksnī, tai vienmēr seko "vispirms tas, šitas un vēl kaut kas". 
Tāda konkrēti smaga problēma ar aliņiem ir pēdējā pusotra gada laikā. Tiesa, arī agrāk ir bijušas kādas problēmas, bet tās kaut kā izdevās iznīdēt saknē.
Vispār, šobrīd teiktais laikam jau tomēr stāstāms narkologam. Varbūt viņš spēs ko ieteikt sakarīgu.

8 komentāri:

  1. ja ikkatrs, kas regulāri iedzer, ietu pie narkologa, mums nepietiktu speciālistu...
    un ko tas narkologs jaunu pastāstīs? un pretalkohola zāļu nav. nu, benzīšus sākumā dod, lai vieglāk no plosta nokāpt.
    es nesaprotu, ko Tu sagaidi no narkologa savā situācijā. nē nu labi, aizej, pastāstīsi citiem, ko šis/šī tur klārēs :)

    AtbildētDzēst
  2. Kad pirms laika Tev aizrādīja par problēmu ar dzeršanu, Tu visu noliedzi, tagad stāsti, ka ir problēma.. Problēma drīzāk ir tajā faktā, ka Tu nemitīgi mēģini sev pievērst uzmanību un kad cilvēki kaut ko iesaka, izdomā simts atrunas.. vienkārši vājš cilvēks, kurš nedomā ar galvu, nevis atkarībnieks.. kur prāts guļot slimnīcā iet dzert? priecājies, ka grupu nenoņēma

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. vai grupai ir prasība nelietot alkoholu? Jūs tāds dikti radikāls...

      Dzēst
    2. Ārstējošais ārsts varēja nedot slēdzienu grupai par noteikumu pārkāpšanu, kas ir obligāti jāizpilda, lai kvalificētos grupas iegūšanai

      Dzēst
    3. Nu, par cik pārkāpums laikam jau bija pirmo reizi, viņš šādu slēdzienu man nerakstīs. To no viņa sapratu. Galvenais - neatkārtoties un tiešām tikt no tās ligas vaļā.

      Dzēst
  3. Par to esmu pat ļoti pateicīga ārstam, un būs pat papīrs grupas pagarinājumam. Godīgi sakot, ārstam ir pilnīga taisnība mani pirms laika izrakstot no slimnīcas. Vainīga esmu.
    Problēma drīzāk ir tajā, ka nevis vēlos sev pievērst uzmanību, bet gan tajā, ka es beidzot tomēr esmu spējusi atzīt, ka tā problēma ir. Līdz šim kaut kā nu ļoti naivi cerēju, ka šīs problēmas nav, jo bija brīži, kad strikti iztiku bez aliņiem un nemaz tik slikti nebija. Tas viss tādos grūdienos un reizēm, kad viens ir izdzerts, vajag lielu gribasspēku, lai neskrietu pēc nākamā.
    un pie viena bija kauns atzīties, ka kaut kas nav riktīgi.
    katrā gadījumā, kā lūdza pirmais komentētājs, ziņošu par savu gājienu pie narkologa (Kad izdosies sakrāt 35 eirikus no savas pensijas - negribu aizņemties). bet nu gan jau no maniem tekstiem manīsiet, kā man iet.
    Nu, katrā gadījumā alus patēriņš no pērnās vasaras ir samazinājies, jo vismaz aizrādījumi par drukas kļūdām, kas rodas iedzertā stāvoklī, sen nav manīti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. kādi 35? pie valsts apmaksāta ir 4,27 vai kas tamlīdzīgs. tākā Tev auto tiesību un ieroča atļaujas nav, nav nekāda pamata iet pie privāta

      Dzēst
    2. Nu, man pa telefonu Tvaiķenē, kad gribēju pierakstīties rindā, nosauca tādu ciparu. Bet vispār viņa ti klusi runāja.... varēju parprast. 3,50 par 35 uztvert. Un Kurā vietā var pie šī valsts apmaksātā narkologa tikt?

      Dzēst