otrdiena, 2018. gada 24. aprīlis

Darbs un pārējais

1. Ja piektdiena bija mana oficialā darba diena, tad vakardiena bija mana pilnā pirmā darba diena.piektdien es tur pavadīju tikai pāris stundas, vakar - septiņas. Šodien un visu pārējo nedēļu septiņu stundu darbs turpināsies. 
Pēc vakardienas jūtos kā izvārīta.Septiņas stundas runāšanas un interēšanas. Kad gāju prom, jutos kā izspiests citrons. Daži respondenti nokaitināja, viens pat nedaudz aizvainoja. Ja dažas dāmas brīnijās, no kurienes dabūts viņu telefons (uz ko sakarīgi atbildēt nebiju spējiga - tas ir iestrādāts kompjūtera sistēmā), tas viens tiešām aizainoja. Nebiju vēl līdz galam nolasījusi savu runājamo ieadtekstu, tas jau nobļāvās - esat dzērusi un tāpēc runāt netaisos. Bet - ja es būtu dzērusi, es nesēdētu pie datora un pat nemeģinātu kādu nointervēt. Dzeršana un interēšana nelīmējas kopā, jo alkohols traucē koncentreties darāmajam un tā iespaidā var sanākt dieva zīmes. Tas jau bija manāms šeit manos tekstos iepriekš.
2. Ir vērts iereģistrēties portālā Panel.lv. Šis saits ir tendēts uz aptaujām. Par katru aptauju ir kādi pluspunkti, kurus sakrājot noteiktā ciparā, var iegūt dāanu kartes - Rimi, Maxima, Drogas un Galaktico.  Šīs dāvanu kartes var ļoti noderēt situācijā, kad veikalā kaut ko vajag, bet ar naudu ir kā ir.

3 komentāri:

  1. Ja savas "blogošanas" virsrakstā neieraksti burtu "r", tad tālāk teksts ir nelasāms, tobiš ko es te daru, nafig man tas jālasa...

    AtbildētDzēst
  2. ja tu neesi nobloķējis reklāmu rādīšanu saā datorā,tad tām jāparādās titullapas labās puses augšējā daļā.

    AtbildētDzēst