sestdiena, 2018. gada 21. aprīlis

Vizīte pie ārsta

Šodien ar diezgan lielām bažām devos uz plānveida vizīti pie sava ārstējošā ārsta Veldres ielā. Viņš ir ne tikai mans ārsts, kuru regulāri apmeklēju, bet arī bija mans ārstējošais ārsts slimnīcā, kad mani pārkāpuma dēļ izrakstīja divas dienas ātrāk, nekā paredzēts. Par savu pārkāpumu jau rakstīju laiciņu atpakaļ vēl iepriekšējā mēnesī
Biju domājusi, ka ārsts joprojām jutīs nelielu aizvainojumu un nosodījumu, tomēr mana atvainošanas un pateicība par to, ka toreiz noreaģēja tik asi - iedarbojās un esmu praktiski pārgājusi uz bezalkoholiskajiem dzērieniem un no alus, pat vienas bundžas man paliek ne pārāk labi - iedarbojas, ārstam tas uzlaboja garastāvokli. Kā arī tas, ka esmu atradusi darbu un paspējusi pa šo laiku uz kādiem pasākumiem pat aiziet.
Tā īsti izjutu, ko nozīmē piedošana.
Spēju to novērtēt un ceru, ka vairs nekritīšu atpakaļ aliņos bezjēgā, jo ir ārsta uzticēšanās un darbs, kuru darot alkohols jebkurā formācijā ir izslēgts.
Esmu pateicīga ārstam par šo dienu. Pacēla pašapziņu un garastāvokli.
Rakstot šo postu, sapratu, ka kaut kas jādara ar manu datoru. Daži taustiņi ķeras un ir īpašīgi jāseko pareizrakstībai, jo ne vienmēr ar pirmo piegājienu izdodas nolikt pareizajās vietās. Nākas strikti sekot līdzi rakstītajam vārdam.
Tāpat esmu pateicīga tiem, kuri klikšķina uz reklāmām manā blogā. Tad jūtu, ka topu lasīta un pētīta un mani neapmeklē tikai un vienīgi boti.

6 komentāri:

  1. Lai kādā stāvoklī būtu, pareizrakstība nemainās, čut čut uzlabojas. Normāls cilvēks nevarot, nemākot, nesanākot (te es domāju problēmas psihē) tāpat turpinātu publicēties.

    AtbildētDzēst
  2. Mīļā sirds, izstāsti man lūdzu, ko esi noadījusi un cik sveces esi ielējusi (salējusi, pielējusi, izlējusi utt.)
    Pagaidām izskaties pēc nepiepildīta mērķa nemeklēļojoša cilvēciņa. Dīvains vārdu salikums. Jūs rakstāt. Bet Jusu rakstīto grūti uztvert...
    ar cieņu,
    johniz

    AtbildētDzēst
  3. Adot interesantus cimdus, zeķes var nopelnīt...
    Mana vecmāmiņa(nu jau aizgājusi) adot cimdus pelnīja otro un pat trešo pensiju.
    ar cieņu
    joniz

    AtbildētDzēst
  4. Ja busit pamanījis, sen vairs ar to nenodarbojos un še nepublicēju savus rokdarbu foto. Man kaut kā neveicās ar to visu Blogs jau sen kļuvis par citu tēmu izpaušanas vietu. Un paldies par norādēm uz kļūdām. Pacentīšos salabot.

    AtbildētDzēst
  5. Veldres ielā ārstē atkarības

    AtbildētDzēst
  6. tu laikam nebiji pamanījis,ka man k;adu laiku bija atjkarība noaliņiem unar to kaut kas bija jādara,

    AtbildētDzēst