trešdiena, 2018. gada 14. novembris

Mazliet labskaņas

1. Pa ilgiem laikiem pamodos izgulējusies un rosīgā noskaņojumā. Pat sameklēju naudu cigaretēm un ledusskapim. Kaķim paiku pirkšu rīt. Šodienai pietiek. Manējie jau smej - ja man uznāk rosīšanās pa māju un drasēšana pa pilsētu darīšanās, vajag man iedot kuvaldu vai ko citu un jāliek zemi rakt. savādāk es savās aktivitātēs viņiem mieru nelieku un aicinu līdzdarboties tad, kad viņi to vismazāk vēlas.
2. Ar jaunnedēļu jāsāk kas darīt darba jautājumā. Varbūt nemaz nebūs jāgaida līdz decembrim un vieta būs jau jaunnedēļ. Vismaz kāda kapeika pie pensijas. Šis tas gan, kā jau visu laiku, aizies parādu atmaksai - un kur bija mans veselais saprāts biezajos gados no bankām naudu aizņemties? Tagad jau saprotu, ka nevajadzēja, bet tobrīd nezinu, ar kuru vietu domāju.
3. Dēls pa brīvdienām bija aizbraucis pie tēva uz Ludzu. Auksti tur bija, bet sniega vēl nebija. Sīkāk viņš nestāstīja. Pat neprasīju, jo bija braucis ar savu jauno pasiju, pat nezinu, kā puikas tēvs viņu uzņēma. Man meitene patīk, kaut arī nav mūsu mentalitātes. Amerikāniete, kas pamazām jāmāca runāt un saprast latviski. pagaidām sarunā ar viņu uzlabojas mana angļu valoda.
4. Atkārtoti skatos seriālu Andromēda un konstatēju, ka daudzas sērijas nemaz neatceros. pagaidām esmu iesprūdusi pirmajā sezonā no piecām. Manus pirmā mirkļa iespaidus par filmu meklējiet birkās Andromēda un filmas. Plašāk par šo filmu neizplūdīšu, jo kopiespaids nav mainījies. Velkot šo seriālu torentis, neaizmirstiet, ka jāraksta bez garumzīmes. Angliskā transkripcija. 
5. Bez visām citām aktivitātēm ir plānos noskatīties vēlreiz filmas, kuras jau esmu novilkusi. Pieļauju, ka par dažām es neesmu rakstījusi.
6. Kopumā nedēļas vidus ir labs, ceru, ka arī nedēļas beigas būs labas. Ir plāniņš uz nedēļas beigām, kas iekrīt valsts svētki un pilsētā notiks visādi pasākumi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru