pirmdiena, 2018. gada 19. novembris

Staro Rīga 18.novemnbrī

Abloms. Stabils abloms.
Kopā ar Ilmāru Biti nolēmām apstaigāt Staro Rīga objektus pirms salūta. Satikāmies jau pirms septiņiem vakarā, lai būtu vairāk laika ko redzēt.
Un redzējām arī. Cilvēku pūļus, caur kuriem reizēm pat man ar savu sērkociņa figūru bija pagrūti izspraukties. Daudz tirgoņu, kas tirgoja krāsainus daudzveidīgus balonus ar spīguļiem, kā Ilmārs izteicās - mani gaidot pie viena tirgoņa intereses pēc cenu apprasījies. 10 eiro par balonu. Rotaļlieta vienam vakaram, nu diviem, jo baloniem ir tendence diezgan ātri saplīst.
Doma laukumā bija daži gaismas objekti, kurus arī centāmies safotografēt. Kad ielādēšu savas bildes datorā, redzēs, kas man būs sanācis no visa tā.
Pie Brīvības pieminekļa notika koncerts. Uzstājās gan kori, gan solisti. Brīvības piemineklis tika izgaismots mūzikas toņos. Vismaz man patika.
Tas jautrākais bija tas, ka mums nebija Staro Rīga objektu programmiņas un tādas nekur nevarēja atrast.
Pie Brīvības pieminekļa abi šķīrāmies ar apziņu, ka salūtu labāk redzēsim mājās televizorā (es tomēr nenoskatījos) un Staro Rīga objektiem laikam nav pieticis naudas, visa nauda sagrūsta svētku uguņošanā. Un restorāni un kafejnīcas Vecrīgā vakaros tāpat staro ar savu neonu un cenām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru