sestdiena, 2018. gada 24. novembris

Novembris

1. Novembris jau pāri pusei, drīz sāksies Adventes un Ziemassvētku laiks. mani šis laks nedaudz biedē,
Tas ir laiks, kad visa ģimene sanāk kopā un kopā atrisina visas problēmas. 
Mani šis laiks biedē ar to, ka māsa šajā laikā varētu būt Rīgā, bet dēls ne pārāk izies uz kontaktu ar viņu. Abi īsti nesaprot laikam, ka mani nomāc viņu  nesarunāšanās, netiekšanās un nesapratne. Pie viena - šis tumšais laiks, kas spiež uz visām porām.
Kaitina un nospiež arī tas, ka man no šī mitekļa jāpabēg tad, kad te ierodas dēla tēvs, kurš joprojām nezina, ka es te dzīvoju.
2. Priekšā vesels mēnesis procedūru laika, kad īsti nevaru meklēt darbu. Jo viss ir jāsaskaņo gan darbā, gan procedūru vietā. Laikam tikai pēc jaunā gada svinībām varēšu tā īsti nodoties darba meklējumiem. Ja neizdosies ko sarunāt procedūru vietā un potenciālajā darba vietā uz decembra mēnesi. Ceru, ka mani paņems atpakaļ Norstata. Tur ir nepārtraukta kadru maiņa.
3. Skatos Andromēdu un saprotu, cik daudz es no viņas neatceros. Tomēr manas domas par šo seriālu ko var atrast pēc birkām Andromēda un filmas, daudz nav mainījušās par šo seriālu Skatiet tur manas atsauksmes par šo seriālu.
4. Paldies tiem, kas mani lasa un reizēm arī atķeksē uz reklāmām/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru