ceturtdiena, 2018. gada 1. novembris

Mazliet lepnuma un citas lietas

1. Šorīt dēls aizlido uz Bostonu, kurā atrodas Hārvardas universitāte, piedalīties podkāstu (vienkāršoti - ierunāts blogs, interneta radioraidījums. Šeit pie saitēm ir links uz dēla raidījumu, saucas Austrumu robeža) konferenci. Viņam tur paredzētas divas uzstāšanās.
Jāņem vērā, ka šādi podkāsti pasaulē, it īpaši ASV ir izplatīti. Dēls ir vienīgais no Austrumeiropas, Latvijas, kas uz turieni uzaicināts. Var pat teikt, pārstāvēs mūsu valsti starptautiskā konferencē. Turēsim īkšķus, lai viņš godam noturētos un labā nozīmē pārstāvētu mūsu valsti un visu Baltijas reģionu.
2. No bezalko aliem, kurus esmu nogaršojusi, Cēsu premium bezalkoholiskais garšo pēc ūdens, tad jau labāk dzert krāna ūdeni, nevis tērēt naudu šim dzērienam. Aldara bezalkoholiskajos vēl neesmu izšķīrusies, kurš tad nu būtu tas īstais. Labi garšo Pēterburgā ražotais Ņevskoje mazā bundžiņā pa 59 centiem veikalu Beta tīklā. Nezinu, vai to var sastapt arī citos veikalos.
3. Man patīk, ka mani daudz lasa. Es tomēr neesmu ierakstījusies top rakstītājos, jo vairāk rakstu savas domas, mazāk ko citu. Ceru, ka labošos, lai lasītājiem būtu interesantāk. 
4. Aiz loga ir +8 grādi. Tie varētu pieturēties visu ziemu. Man patīk ziemas, kad nav auksts.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru