ceturtdiena, 2018. gada 11. janvāris

Šī nedēļa

1. Šī nedēļa, kaut arī ir tikai ceturtdiena iesākusies, man patīk. Katru dienu ir kaut kas darāms un kaut kur jādodas. Pat nakti nogulēt no zvana līdz zvanam izdodas naktī nepamostoties uz tualeti. Un no rītiem neesmu aizpampusi ne no kā. Bezalkoholiskās skārdenes jau nedod aizpampumu, tik dzenā uz sirsniņas telpu. Interesanti, kādas būs nedēļas beigas.
Starp citu,veikalos, skatoties uz alus piedāvājuma stendiem, sametas dusmas. Daudzas šķirnes ir pat lētākas par bezalkoholiskajiem dzērieniem. Tā tā tauta top nodzirdīta. Ja bezalkoholiskie dzērieni būtu lētāki par alkoholisko alu, varbūt nedaudz samainātos arī dzert mīlošās tautas skaits. Bet tas laikam ir naivi cerēts.
2. Skatos, ka manus grāmatu sarakstus pēta, bet interese un vēlme iegūt kādu grāmatu kaut kur bezgalībā klīst. Nezinu, vai tas ir intereses vai pēcsvētku naudas trūkums. Bet visu taču var sarunāt un norunāt.
3. Pie māsas viesos esot, revidēju savas mantas, grāmatas un traukus ieskaitot - kam ko atdot, ko izmest laukā. Grāmatas pamazām te pārskaitīt esmu sākusi. Būtu patīkami kaut no šīm tikt vaļā, kaut nu kādam noderētu. Par traukiem runājot - ja kādam būtu interese iegūt savā īpašumā kaut ko no padomju laika ražojumiem šajā jomā - viss ir sarunājams.

3 komentāri:

  1. ir viens lēts bezalkoholiskais dzēriens - ūdens.

    nekad neesmu sapratis šo ideju. alkoholu dzer, lai reibtu. nu labi, kādam varbūt der garšas ilūzija reibuma vietā.
    vai bezalkoholisku šņabi arī varētu notirgot?

    AtbildētDzēst
  2. Ja tev gadījumā ir padomju laikā izdotā Valentina Katajeva grāmata "Melnās jūras viļņi" (otrais sējums un varbūt arī nākamie, ja tādi ir.. nav ne jausmas), tad uzraksti šeit. Esmu gatavs iegādāties. Pirmais sējums man ir, to esmu izlasījis un gribas zināt, kas notiek tālāk šajā boļševiku cīņas grāmatā. Dažreiz man patīk palasīt padomju laiku grāmatas, kaut kas tur viņas tomēr ir tāds, kas piesaista. Ideja jau tur ir pareiza - cilvēki cīnījās par labāku dzīvi. Vēl tur var arī saprast, kas ir īsta draudzība.

    AtbildētDzēst
  3. Diemžēl man nav neviena Katajeva grāmata, pat laikam īsti lasījusi neesmu.
    Un - pie viena atbilde pirmajam anonīmajam. Papēti veikalu plauktos cik maksā vienāda tilpuma limonāde un alus. Reizēm pat mazāka tilpuma limonāde ir dārgāka par alu. Un ūdeni es patērēju lielos daudzumos. Iszkalojas visas negācijas laukā.

    AtbildētDzēst