pirmdiena, 2018. gada 22. janvāris

Rīta kafija

Tāds pārdomu brīdis rīta kafiju malkojot.
Ir drusku vairāk par gadu pagājis, kopš sāku kārtot papīrus uz pznsionātu, aprīlī būs gads, kā esmu uzņemta rindā. Tikai diemžēl - uz labākiem pansionātiem Rīgā rinda uz laiku ir apturēta. Kaut kāda reorganizācija un optimizācija.
Gaidīšanas laiku cenšos izmantot lietderīgi. Vasaras periodā bija darbs, kurš atsaucās uz pensijas indeksācijas apmēru, jo strādāju oficiāli un par mani tika maksāti nodokļi. Tagad, kamēr māsai nav sācies sezonas darbs Nīderlandē, cīnos ar savām mantām pie viņas. Daudz ko jau izdarīju pagājušo ziemu, kad viņa pa Rīgu dzīvojās, tagad cenšos marša tempā izdarīt pārējo. Daudz kas ir izmests ārā, daudz kas izdalīts radiem, draugiem, paziņām. Tomēr dalīšanas process nav beidzies. Gribas savu mantu kalnu samazināt līdz minimumam.
Tik tagad redzu, cik ļoti esmu apaugusi ar viskautko lieku un ne pārāk vajadzīgu.... Laikam jau ģenerāltīrīšanas bija jātaisa agrāk, tagad būtu vieglāk.
Bildes ar promdodamajiem traukiem - šķīvjiem, krūzēm, krūzītēm, u.c. galda piederumiem - likt laikam jau nav īpaši jēgas. Grāmatu sarakstus te liku, bet nevienam jau nevajag. Ja kādam ko ievajagas tomēr - var mani sadabūt rokā pa manā profilā redzamajiem telefonu un e-pastu. Tad varētu sīkāk izrunāt - kas man ir, kā vairs nav, un ko vēl varu piedāvāt.
Drīzumā atkal likšos slimnīcā. Jo vajag - rudenī būs pienācis laiks grupu pagarināt. Divi gadi, kopš pēdējo reizi kārtoju grupas pagarinājumu, paskrējuši praktiski nemanot. Labi, ka tai nodaļā ir pabrīvs režīms, varēšu pakustēt ārpus slimnīcas teritorijas un pakārtot kādas nebūt lietas. Galvenais - pieteikties māsiņām.
Pēc slimnīcas laikam būs jāatgriežas tepat, kur tagad esmu. Citur jau nav kur. Bet tas ir grābeklis diemžēl. Jo pie visas ērtības saiksmē ar centru un nesliktām attiecībām sadzīvē, kaut kas te nav tā, kā vajag. Un es te jūtos sliktāk, nekā gribētos. Labprāt pārceltos kur citur. Dēls arī ko sola, bet tas pagaidām nav nekas konkrēts.
Tā ka jāapbruņojas ar pacietību un jādarboja tālāk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru