ceturtdiena, 2018. gada 4. janvāris

Pirmās šī gada pārdomas

1. Bija akūta prasība izveidot to grāmatu sarakstu, kuras par smiekla naudiņu esmu gatava atdot žanra interesentiem. Pētīts jau tas tiek, tikai par grāmatām interese maza. Vai tiešām še neapgrozās žanra interesenti un, ja apgrozās, viņiem jau ir šie padomjlaika izdevumi? Pat Feisbuku Fantastu grupā ieliku linku ar šo sarakstu, bet arī tur reakcija nonstopā. Būtu ļoti pateicīga, ja kāds tomēr atsauktos un kaut daļu grāmatu paņemtu. Nest uz antikvariātu nav jēgas. Man zināmajā grāmatu antikvariātā ņem tikai pirmskara izdevumus, jo tie kotējas. Daudas citas labas grāmatas stāv, put un gaida savu pircēju. Un ārā mest - tā būtu zināmā mērā neētiska rīcība. Tā ka - mīļie draugi, it sevišķi anonīmie, atsaucieties un izvēlieies jel ko.
2. Kā jau kādreiz izpaudos - ja dienas, nedēļas sākums būs ok, dienas, nedēļas beigās gaidi ko nepatīkamu. Praksē novērots. Gada pirmā diena, kas sakrita ar gada pirmo dienu, bija samērā neitrāla. Toties nepatīkamas situācijas sākās otrdien, drusku trešdien. Kādas būs nedēļas beigas, šī gada beigas?
3. Pa manam, visa ziema varētu būt šādās temperatūrās un pat īpaši bez sniega (lai piedod man slēpošanas mīļotāji, bet tiem ir Žagarkalns ar mākslīgo sniegu un "biezākajiem" Alpi un citas vietas ārzemēs, kur iespējams slēpot). Tomēr - vēl pastāv janvāra beigas un februāris, kad tomēr parādās kaut kādi mīnusi un sniegs. Nāksies pārdzīvot.
4. Kad došos atkal pie māsas, atkal savākšu kādu kaudzīti ar man nevajadzīgām grāmatām un sarakstu ievietošu šeit. Bet tās būs citā žanrā un varbūt pat nekādā sērijā neietilps. Līdz galam vēl neesmu izrevidējusi grāmatu plauktu. 
5. Kādi klikšķi reklāmām par skādi nenāktu. Tās tiešām ir reizēm interesantas. Pati jau klikšķināt nedrīkstu, mani neņem vērā. Bet paskatoties uz piedāvājumu reklāmas titultekstā - liekas interesanti, noderīgi.
6. Man gada sākums asociējas ar gaidīšanas svētkiem. Esmu jau izplūdusi, ko gaidu un daļēji, kāpēc gaidu.
Tas laikam uz doto brīdi būtu viss. Prieks jums jaunajā gadā un saticību ģimenē arīdzan.

3 komentāri:

  1. Nesaprotu, Reklāmas ir pazudušas. Kāds pasūdzējies, vai arī ir kāds cits iemesls? Uzstādījumos skatījos - tur viss ir noregulēts tā. lai tās reklāmas rādītos.

    AtbildētDzēst
  2. man rāda. kā tad var pasūdzēties, lai izņemtu - kā tādu procesu iedomājies??
    nu, tagad tieši man rāda 1a.lv. un ko man tur klikšķināt, es šō veikalu zinu, ko man tur pētīt

    AtbildētDzēst
  3. Tas laikam bija mirkļa gļuks, jo man arī tagad aizgāja.

    AtbildētDzēst