Darbojoties ar LFFB dokumentāciju man reizēm nākas iegriezties Latvijas Republikas Uzņēmumu Reģistrā (LR UR) Rīgā, Pērses ielā 2. Bieži gan tas nesanāk - apmēram reizi gadā, kad reģistrējamas kādas kārtējās izmaiņas biedrības valdes personālsastāvā vai statūtos.
Katru reizi, tur ierodoties, pamanu kādas izmaiņas. Nē, ne jau iekšējā noformējumā un klientu apkalpošanas zāles mēbeļu izvietoumā. Drīzāk sīkākās niansēs, kuras izpaužas dokumentu iesniegšanas kārtībā, nedaudz arī pakalpojumu cenās. Ir nomainījusies LR UR apkalpojošās bankas filiāle, kas atrodas klientu apkalpošanas zālē. Ja kādreiz tā bija Krājbankas filiāle, tad - pēc Krājbankas kraha - tagad tā ir cita. Diemžēl nosaukumu esmu aizmirsusi. Precīzāk - neesmu iegaumējusi. Nu noteikti nav kāda no lielajām un populārajām bankām Latvijas tirgū. Kāda no nelielajām, kas varbū tikai relatīvi nesen uzsākusi savu darbošanos.
Bet, ne par banku ir runa.
Man patīk apkalpošanas atmosfēra un darbinieku laipnība un atsaucība. Rindas nekad nav garas. Varbūt tas saistīts ar to, ka UR'u parasti apmeklēju dienas pirmajā pusē, kad vairums cilvēku aizņemti darbos un nav laika staigāt pa insttūcijām dokumentus kārtojot.
Katrā gadījumā, UR'a darbinieces vienmēr ir bijušas atsaucīgas. Ja man kāds dokuments aizmirsies, vai arī ir dokumenta noformējuma nepilnības - uzreiz pateiks, kas trūkst un kā izlabot noformējuma nepilnības lieki nekavējot laku.
Iesaku nebaidīties no Uzņēmumu Reģistra lietas kārtojot. Viss notiksies un laipnā atmosfērā. Nebūs nekādu "uzbraucienu" un nekā no cikla "ko jūs te meklējat, ja neko nesaprotat". Nelaipnība ir izslēgta no iestādes leksikona.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru