ceturtdiena, 2015. gada 2. jūlijs

Pēc tam ilgi par Andromēdu nerakstīšu

Esmu izskrējusi cauri seriāla piektajai - pēdējai sezonai. Tiešām izskrējusi cauri. Jo tulkotas krievu valodā ir tikai dažas no šīs sezonas 22 sērijām, vēl trijām ir subtitri krievu valodā. Un man ir problemātiski skatīties filmas, kas ir tīrā un skaidrā angļu valodā. Mana angļu valoda ir ļoti švaka angļu valoda.
Šī valodas barjera mani traucē pilnībā uztvert visu būtību. Tik vien saprotu, ka piektā sezona ir par to, kā varoņiem klājās paralēlajā visumā, kurš atrodas kaut kur viņpus kaut kāda kvadrāta. Visa sezona ar visiem viņu piedzīvojumiem pakārtota varoņu vēlmei atgriezties savā visumā.
Katrā gadījumā man iepriekšējas četras sezonas patika labāk, jo bija kaut kāda likumsakarība un sirsnīgums. Piektā sezona liekas kā nodeva skatītājiem, kuri nevēlējās "laist seriālu vaļā". Kaut kas samocīts ir visā. Loģisks nobeigums likās ceturtās sezonas pēdējā sērija.
Varbūt pēc kāda laika noskatīšos piekto sezonu vēlreiz un kārtīgi. Ar tulku blakus, lai saprastu, kas tur notiek.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru