trešdiena, 2018. gada 6. jūnijs

Pēdējā darba diena

Šodien nostrādāju savu pēdējo pusi no darba dienas. Aizgāju prom no tās darba vietas.
Neteikšu, ka bija slikti darba apstākļi un slikts kolektīvs. Man patika un es daudz ko iemācījos. Esmu pateicīga par visiem aizrādījumiem, kads man tika izteikti. Tie bija vietā un būtiski, lai mana darba kvalitāte uzlabotos.
Tomēr aizgāju prom cita iemesla dēļ. 
Jau pašā sākumā biju pārvērtējusi savas iespējas. Nav tomēr manās spējās runāt un sarunāties septiņas, astoņas stundas no vietas ar nezināmiem, neredzamiem cilvēkiem, kuri, atbildot uz telefona zvanu, reaģē ļoti dažādi. Ir cilvēki, kuri ļoti pieklājīgi atsakās no intervijas, ir tādi, kas sarunā rupjības un, atslēdzoties, vēl dzirdu viņu pārsteigumu par manu atslēgšanos. reizēm no pāri par 200 zvaniem izdevās labi ja 10 intervijas. Sasniegums bija 20 intervijas vienā vakarā. Toreiz pabrīnijos par tādu atsaucību.
Pie viena nebiju izpratusi darba grafika pašsastādīšanas priekšrocības. Varēju taču nestrādāt katru dienu tās garās stundas un pa reizei kādu dienu izlaist, kā es to jau vienu reizi izdarīju. Vajadzēja jau pašai saprast - kā es to visu spēšu izdarīt un sarunāt jau stājoties darbā. Tā arī būs mācība nākamībai.
Kad šodien parakstīju vienošanos par līguma laušanu, callingzāli administrējošās meitenes bija pateicīgas par manu darbu un izpalīdzēšanu viena projekta pabeigšanai. Es savu vēlmi lauzt līgumu izteicu jau pirms pusotras nedēļas. Mani palūdza astrādāt to nedēļu, kuru jau biju atzīmējusi, kā sev strādājošu. Es piekritu. Nedēļas vidū man vēl palūdza pakavēties darbā vēl līdz šodienai, lai paeigtu to projektu. Arī tam es piekritu. 
Laikam visā darba procesā tomēr biju parādījusi sevi no labās puses, jo, strādājot tur, redzēju, ka daži tiek atlaisti praktiski uzreiz un bez liekām runām un lūgumiem pakavēties, lai ko pabeigtu.
Katrā gadījumā man radās iespaids, ka man varētu būt iespējas tur atgriesties, ja uznāk vēlme. Tiesa, pagaidām nezinu, vai tāda vēlme man tuvākajā laikā uznāks. Jūtos nogurusi un izsmelta un arī dēlam pagaidām esmu ļoti vajadzīga mājās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru