otrdiena, 2022. gada 11. janvāris

Atgriežos uz mirkli pie Matriksa. Precīzāk - triloģijas turpinājums ceturtajā filmā.

Laiciņu atpakaļ rakstīju par Matrix triloģiju. Nesen novilku torentos triloģijas turpinājumu - ceturto filmu. Novilku, jo biju lasījusi ne pārāk pozitīvas atsauksmes par šo turpinājumu. Gribējās arī pašai redzēt, kas tad nu ir tas, par ko ne visai labi atsaucas.

Noskatījos un sapratu, ka ceturtā filma mani aizrauj vēl mazāk, nekā iepriekšējās trīs filmas. Sliecos piekrist nepozitīvajām atsauksmēm. Tiesa, mani "nepatīk" argumenti laikam nedaudz atšķiras no citu viedokļiem šajā "nepatīk" sērijā.

Man ļoti traucēja nepārtrauktās vizuālās atsauksmes uz iepriekšējām filmām. Tās aizņem apmēram trešdaļu pašas filmas, kaut arī nedaudz parādās arī pēc tam. Filmas norisei pēc tam, kad visumā atsauces beigušās, īsti neizpratu motivāciju. Kaut kā "garām" viss tas. Un pat ideju visam tam nesaskatīju. Var jau būt, ka skatoties ko nepamanīju, bet.... Vispār, man kaut kā pietrūka iepriekšējo filmu mēģinājuma skaidrot Domu, ar kuras palīdzību autori vēlējās ko pateikt. Kaut arī man bija kritiskas piezīmes arī par pamattriloģiju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru