ceturtdiena, 2023. gada 31. augusts

It kā skrējiens pusgada garumā

Neesmu kļūdījusies minot virsrakstā it kā to skrējienu. Vispār laiks šajā gadā apmēram pusgada garumā man liekas pēc akmentiņa, kurš palaists brīvā ripojumā no kalna lejup.

Pavasarī, kad māsa vēl bija Latvijā, Rīgā, kaut kā nemanāmi iesāku kopā ar viņu kurp doties, arī viena pati kurp devos. Un tās došanās un notikumi "saripoja" arvien vairāk un vairāk savu maksimumu sasniedzot augusta mēnesī, kad man vienā mirklī iestājās "Karaul! Varbūt atvaļinājumu?". It kā jau kalnus negāzu, upes nepārraku, bet visu laiku atradās kas darāms ārpus mājas, ārpus "žāvēšanās" uz dīvāna.

Manas aktivitātes ārpus mājas? Skatiet Iezīmēs Lapmežciems, Jūrmala, Rīga. Izlasītās grāmatas Iezīmē literatūra. Ir redzētas filmas un seriāli. Esmu arīdzan pasekojusi vēsturiskām un ne tikai vēsturiskām tēmām. Tāpat arī nedaudz par ko pavāvuļojusi, bet tie vāvuļojumi šoreiz laikam ir krietnā mazākumā.

Sanāca netīšām tā, ka divas iepriekšējās dienas esmu pa māju dzīvojusies, tālāk par pīpētavu uz lievenīša - nekur. Urrā! Kaut kas īsti nebijis iepriekšējā laika periodā. Nē, nu, gadījās, ka varbūt dienu, pusotru mājās biju; bet tad arī ko rosījos. It kā šajās dienās arī tā kā būtu kas mājas solim jāparosās, bet - vai man kādi kalni jāgāž bija?  Tas darāmais jau nekur nepazudīs, ja es kaut ko nedarīšu uz sitiena un aizvakar. :)

2 komentāri:

  1. Par daudz melanholiska saldsērīguma pēdējai vasaras dienai. Rīt jau rudens depresija klāt, un tu šitā.. (:
    https://youtu.be/yW84i5TAt0Y?si=9DP5t6GP8ksmDwmn

    AtbildētDzēst
  2. Nu, kā sanāca, tā sanāca. :) Rīta noskaņa. :) Un - paldies par dzejoli, man patika.

    AtbildētDzēst