svētdiena, 2023. gada 10. decembris

Jā, linki par dažādām tēmām nekur nepazūd...

Kārtējais linku vākums. Esmu pamanījuši, ka interese par tiem ir ne tikai man.

  1. Renesanses laika personība - Pracelzs. Autors izsaka pieļāvumu, ka kādi vēstures stundās par šo personību varētu būt ko dzirdējuši kaut garāmejot. Es atzīstos - nu nekā. Vismaz neatceros dzirdējusi.
  2. Raksts par Angelu Merkeli, par viņas biogrāfiju apskatošu filmu. Runa rakstā ir ne tikai kā filmas reklāma, bet arī viņas darbības vērtējums.
  3. Kanādiešu rakstniece, kuras darbos mistikas punktiņi.
  4. Jampadracis ap Stūra māju.
  5. Mikrorajona Teika rašanās. Ar šādu nosaukumu, jo pirms tam jau tur tapa dzīvots.
  6. Latvieši ir visur. Raidījums par latviešu diasporu Dienvidkorejā.
  7. Par jaunizgudrotiem mūzikas instrumentiem.
  8. Par rumānu komponistu Ģērģu Ligeti.
  9. Slavena mūziklu autora mazdēls turpina....
  10. Šitais izklausās pēc ļoti slima suņa murgiem kosmosā. Varbūt pat vēl murgaināk par maniem reizēm izteikumiem. Nesaklausīju pamatotus argumentus visam paustajam. Dīvains skatījums uz vēstures notikumiem. Ar saiti padalījos, lai... Nu, ceru, ka kādam būs vēlme izteikties, man pašai tas viss izraisīja pasmaidu no cikla "Ko vēl izdomās?". Vismaz man - es to neuztveru pietiekami nopietni. Tomēr dažas atsauces it kā parādās, bet man vienalga ieslēdzas "WTF? Fantastiskā fantāzija vai kas?"
  11. Par Poļu sacelšanos 19.gadsimtā. Ja esmu jau reiz dalījusies, sakiet.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru