piektdiena, 2024. gada 14. jūnijs

Tik tā, mazdrusciņ garāmejot

Laikam ka dažas lietas, par kurām runāšu, jau esmu kur "apmalusi" iepriekš. Bet kārtējais dubultais slikti plīst laikam?

1. Kāds var ko pastāstīt par Kataru? Linkā dotais Vikipēdijas šķirklis šoreiz un vismaz man sniedz nepilnīgu informāciju. Vietnē Facebook esmu sastapusi klipiņus ar informāciju par to, ka Kataras nedaudzskaitlīgie pamatiedzīvotāji ja strādā, tad tikai vadošos amatos, visiem pārējiem darbiem ir viesstrādnieki. Un vispār informāciju par to, ka Kataras iedzimtie dzīvojot ekstra pārticībā un greznībā pateicoties tam, ka valsts eksportē nu ļoti lielu daudzumu dabasgāzes un naftas... 

Tie Facebook klipiņi un Vikipēdijas šķirklis mani drusku nemierīgu dara tādēļ, ka.... Vispār, neizteikšos, jo pārāk maz tās infas. Ceru, ka kāds komentāros varēs ko pastāstīt par minēto valsti.

2. LGBT sakarībā.

Nu, ir tāds klikšķis, un tālāk? Tā ir divu cilvēku privāta darīšana. Mani drīzāk kaitina tie agresīvie šīs cilvēku grupas kritiķi. Radies iespaids, ka: a) tiem agresīvajiem skauž, ka viņiem nav pievērsta uzmanība; b) pašu nesakārtotā privātā dzīve galvas un muguras smadzeņu vietā minētos orgānus piepildījusi ar satrauktiem hormoniem. Galu galā - kas ar ko, kā un cik reizes - tas jau ir divu cilvēku privāta un dziļi intīma būšana. Ja vien, protams, netiek aiz ūsām raustīts krimināllikums. 

3. Nedaudz izejot no iepriekšējā punkta.

Skolā bērniem par LGBT kategoriju stāstot? Nezinu, mans bērns sen jau no skolas vecuma izaudzis un mazbērnu vēl nav. Bet, pat ja tas ir tā - skolā šo tēmu laikam ka skar virspusēji un informatīvi. Pēc principa, ka ir tāda cilvēku grupa. Pārējais viss sīkāk jau mājās tam bērnam tiek stāstīts. Jo, un te nu es jau kuro reizi atkārtojos, skolā bērnam iedod tās pamatzināšanas, kuras vecākiem pietrūks zināšanu bērnam iemācīt.

Elementāro lasīšanu, rakstīšanu un 1 plus 1 viens pirmo četru klašu līmenī bērnam vēl vecāki var iemācīt (ja nav galīgi ku-kū), tāpat uzvedības kultūru un citas elementārās zināšanas. Skola bērnam māca to, ko vecāki nevar iemācīt savu zināšanu ietvaros. Un - mājās, ar vecākiem bērni pavada vairāk laika, nekā skolā ar skolotajiem. Vai tad skola vainīga, ja vecāki nenodarbojas ar bērniem?

Nu tā, pavāvuļojos...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru