svētdiena, 2018. gada 12. augusts

Dažas domas

1. Nu nesarotu tos cilvēkus, kas saviem kaķiem apgriež nagus. Tie taču viņiem nomainās dabiskā ceļā. Jā, viņiem ir tendence apskrāpēt mēbeles, bet var taču to lopu pieradināt apstrādāt ar nagiem vienu koka mēbeli, kuru man pārāk žēl. Mums mājās tas ir viens ķeblītis, kuru zvērēns regulāri trin ar nadziņiem. Toties pārējās mēbeles necieš. 
Un tie mētelīši suņiem. Tas zvērs izskatās vienkārši nelaimīgi smieklīgs tajos krāsainajos krāmos, Labi, ziemas periodā tie mētelīši ir vietā tām sīkajām karikatūrām par suni, bet normāla lieluma suni ar kārtīgu apspalvojumu vēl ietērpt mētelītī - vai cilvēkiem galva strādā?
2. Pērnziem manis izliktie grāmatu saraksti izdalījās ātri, šoreiz pagaidām ir klusums. Varbūt saraksts ir par garu? Atdodu jau par smiekla naudiņām. 
4. Rudens jūtas, jo rīti jau kļuvuši baigi vēsi. Būs jāpielauž mājinieki uz nakti turēt logus ciet. Vismaz es jau esmu iedzīvojusies iesnās un klepū. Tādā pavieglā bronhītā.
5. Pat bezalkoholiskais alus īsti vairs nevelk. Bet ir noderīgs, ja ir iedzerta kaut viena glāze vīna. Grādu nav, bet uz tualeti dzenā tāpat, kā alkoholiskais alus pie viena iztīrot organismu no alko sastāvdaļām, Pat to jau esmu pasākusi lietot mazās devās, vairāk dzeras ūdens un limonādes. Savā ziņā prieks, ka no tās biežās skārdeņu lietošanas esmu tikusi pakāpeniski vaļā un varu bez tām izturēt.
6. Tā  arī nesaprotu, kāpēc tie trīs novecojušas tēmas raksti joprojām karājas priekšējā lapā septiņu populārāko vidū, Vai tiešām man nav citas uzrakstītas tēmas, kas šos rakstus varētu nobīdīt malā?
7. Esmu jau kaut kur rakstījusi, bet tāds dīvains paradokss - vasaras mēnešos mani lasa un komentē daudz vairāk, nekā ziemas mēnešos. Kādi strīdīgi raksti par kādu tēmu jau parādās cauru gadu, tik ziemas mēnešos ir klusums.

10 comments:

  1. Varbūt pietiek rakstīt par tēmām par ko nav saprašanas? Šoreiz par nagu griešanu kaķiem... Pateikšu priekšā - ne jau mēbeles ir tā lielākā problēma! Un nevajag meklēt nekādus vecus krāmus ko atdot kaķim skrāpēt, bet gan var iepirkt speciālu skrāpējamo dēli, kaķu namiņu, kur ar ir speciāla vieta nagu asināšanai. Kaķim nagus pārsvarā griež, jo saimniekiem nav ne mazākā prieka staigāt saskrāpētiem - sāp, saproties!

    P.S Un iztiksim bez atsaucēm uz agrākajiem laikiem, kad zāle bij zaļāka un debesis zilākas, jo vienā iepriekšējā rakstā jau noskaidrojām, ka šais ierakstos par mājdzīvniekiem tiek jauktas 2 pilnīgi nesaistītas lietas (mājas kaķi ar lauku kaķiem)!

    AtbildētDzēst
  2. Noteikti grāmatas nepērk tik tādēļ, ka nu cilvēki nemāk atrast savos maciņos 0,50 centus...
    Padomā reiz, ko raksti.
    Un tas saraksts, ja man tāds būtu, bet noteikti nebūtu, ar grāmatām ir makulatūra.
    Es rīkojos vienkārši, aiznesu uz bibliotēkas mistkasti, kas notiek tālāk,tas ir mazsvarīgi. Kāds (-a) varbūt palasīs.
    Un beidz gausties...
    Ar cieņu,
    johniz

    AtbildētDzēst
  3. par gaušanos tev piekrītu, pēdējā laikā kaut kā par biežu sanāk žēloties. Bet par to sarakstu var pastrīdēties. Blaumanis, Šekspīrs, Gijs de Mopasāns nav makulatūra, bet cienījama klasika. Un, ja es vēlos no tās tikt vaļā praktiski par sviestmaizi, tad tas nozīmē, ka man mājās ir dubulteksemplāri. Tūkstots un viena nakts ir skaistas arābu pasakas, vairāk domātas pieaugušajiem un arī jau ir ar klasisku vērtību. Tā ka ne visu šajā sarakstā varētu pieskaitīt makulatūrai, Esi slikti pārlasījis sarakstu. Janvārī izlikto sarakstu tu arī varbūt uzskatītu par makulatūru, bet atradās cilvēki, kam tās noderēja, jo pat antikvariātos sameklēt nevarēja.

    AtbildētDzēst
  4. P.S, Ir svētdiena, cilvēki to izmanto kādam atpūtas pasākumam. Redzēs, kā būs jaunnedēļ.

    AtbildētDzēst
  5. P.P.S. vaarbūt uzmanīgāk pārlasi sarakstu un tajā postā izsaki savas domas par pašu sarakstu un tur piedāvātajām grāmatām? Būtu visai svētīgi arī man. Lai zinātu, ko nākošziem piedāvāt tautai.

    AtbildētDzēst
  6. liec tak vienreiz tiem suņu mēteļiem mieru. ne jau Tev vai Tavam sunim velk ar varu virsū.

    AtbildētDzēst
  7. Man vienkārši tos lopiņus žēl sametas. Saimnieku stulbuma dēļ viņi jūtas stulbi un tādi arī izskatās.

    AtbildētDzēst
  8. Par suņiem arī, nu ja cilvēks savā mūžā ir redzējis tikai 3 sugas suņus, tad nevajag iedomāties, ka visi pārējie ir nenormāli un karikatūras. Arī mazi suņi ir normāli, un bieži normālāki par tiem "normālajiem". Tas kā tipiskais latvietis, kurš pirmo reizi 50 gados tumšādainu cilvēku ieraudzījis.

    AtbildētDzēst
  9. Zini, staigājot pa ielām var redzēt dažādu sugu suņus. Un lielos diemžēl bez uzpurņa. Vai esmu atpalikusi no dzīves un tā prasība pēc lielo suņu uzpurņošanas ir atcelts?

    AtbildētDzēst