otrdiena, 2018. gada 7. augusts

Iet jautri

1. Tas, ka šajā laikā visiem logi stāv vaļā, nav brīnums. Un tagad noliegts smēķēt uz balkona arī ir fakts, kuru jāievēro. Mums to izteikti lūdza ievērot kaimiņiene, kas dzīvo virs mums. Šorīt sanāca saķeršanās ar vienu tantuku, kuram virtuve virs mums, ar spieķi dauzījās pa mūsu logu un rupji lamājās. Un es pat nebiju izliekusies pa logu laukā. Lai ejot citur pīpēt. Tagad vairs savā virtuvē nevar pīpēt,vai? Varbūt aizliegt arī ēdienu smaržas no dzīvokļiem, kas reizēm piepilda kāpņu telpu, kad saimnieces gatavo ēst?
2. Kad skatos savu bloga skatījumu statistiku, vārdiski man ir lielāks apmeklējumu skaits, nekā grafiskais rādījums. Laikam pieskaitās gan manas ieskatīšanās šajā lapā un atbildu uz komentāriem, kā arī boti, kas indeksē. Tomēr es varu arī maldīties, Katrā gadījumā man īsti nav skaidra tā statistikas dažādo rādījumu būtība. 
3. No rīta jaunatne diezgan aktīvi apsprieda vēlēšanas un bija jautri klausīties viņu komentārus pie partiju esošajiem nosaukumiem un aktīvi sacerēja visādus jautrus partiju nosaukumus. Nezinu, vai izdosies viņus rudenī pielauzt iet uz vēlēšanām. Galu galā, ne tikai pilsoņa pienākums, bet arī tas, ka jāievēl tomēr tie, kurus pēc nenāksies lamāt.
4. Laiks pietiekami pavēss, lai beidzot varētu normāli darboties virtuvē un nepārkarstu.
5. Un pats jautrākais ir tas, ka pati neredzu reklāmas savā blogā, kaut citi tās redz. Citos saitos es redzu reklāmas. laikam AdSense ir uz mani sadusmojusies. Būtu interesanti uzzināt, ko kurš kurā mirklī redz. Un vai tas ir kaut kā vērts.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru