svētdiena, 2018. gada 19. augusts

Rīgas svētki 2018. 18. augusts

Tagad beidzot esmu spējīga ko uzrakstīt. Vakar vazājos pa Rīgas svētkiem gluži apslimusi.
Ap 12iem satikāmies ar Ilmāru Biti Vērmaņdārzā pie grāmatu rindas, kur dziļi nožēloju, ka netiku klāt grāmatām, kuras atstāt grāmatu maiņas punktā. Varbūt nākošajos Rīgas svētkos izdosies, ja pa ziemu jau nebūšu lielumu izdalījusi.
Ilmārs, mani gaidot, jau bija drusku aplūkojis parkā notiekošo, arī es biju aplūkojusi parkā notiekošo pa ceļam uz tikšanās vietu. Tāpēc uz mirkli piesēdām vietējā vasaras kafejnīcā smēķētāju pusē, no kurienes labi redzama parka estrāde. Vispār ņemot, Vērmaņdārzā tapa daži foto.
Pēc devāmies uz Esplanādi, pavērot kas tur notiek. Tur galvenās atrakcijas bija tirgotāju būdas. No Esplanādes devāmies uz Bastejkalnu, paskatīties, kas tur notiek ar cerību redzēt regati. Bet acīmredzot nebija lemts. Nekas neliecināja par gatavošanos regatei.
No Bastejkalna cauri Līvu laukumam izgājām uz Daugavmalu. Tur Ilmārs atrada, ko bildēt.
Atkal piesēdām pie kāda no pārtikas slieteņiem atpūsties. Vietu bijām izvēlējušies visai  izdevīgu, jo metālu bija informācijas stends ar to, kas paredzams uz Daugavmalas estrādes. Ilmāram bija dažas vēlmes kādas grupas paklausīties un pagaidīt, kamēr esošais dziedātājs beigs savu uzstāšanos atstājot vietu tām grupām, kuras Ilmārs gribēja redzēt.
Man tomēr pietika no visa redzētā. Tomēr esmu nedaudz apsaldējusies un nejuties īsti lāgā, tāpēc devos mājās.
Bildes no pasākuma būs nedaudz vēlāk. Kad Ilmārs tās būs ievietojis Draugiem.lv galerijās, no kurām man taps atļauts mani interesējošās "izkasīt".
Visumā tomēr esmu apmierināta ar pastaigu, sen nebiju bijusi pilsētas svētkos un man patika viss, kas notiek.

6 komentāri:

  1. "Pēc devāmies uz Esplanādi"; "Vietu bijām izvēlējušies visai izdevīgu, jo metālu bija informācijas stends"; "Bildes no pasākuma būs nedaudz vēlāk. Kad Ilmārs tās būs ievietojis" u.c. "sīkumi". Apnika jau kopēt

    AtbildētDzēst
  2. nu nekopē. stila kļūdas laikam nemazina izpratni par notiekošo. Man šodien ir nedaudz Edgars Alans par kļūdām, jo esmu bezdievīgi saaukstējusies.

    AtbildētDzēst
  3. šitā mēs 2. klasē, kad jau bija paskaidrots, ka nedrīkst rakstīt 3 vārdu teikumus, aprakstījām klases ekskursijas :P

    AtbildētDzēst
  4. Nestrīdods, Stila ;sis nV MEIISRADARBS, BET LABOT TOMĒR NETAISOS. lAI PALIEK KĀ IR MAN PIEMIŅAI KLĀ NEVAJAG RAKSTĪT.

    AtbildētDzēst
  5. O, alutiņš aiziet!

    Anon > beidz, te jau pirms Tevis cilvēki centās aizrādīja, bet autorei tas ir dziļi pie kājas. Katru reizi "piedodiet piedodiet, labošos" un katru nākamo reizi viss viens un tas pats

    AtbildētDzēst
  6. Ieskrienies ar savu alutiņu. Tās ir tavas fantāzijas. un apaukstējies cilvēks vienmēr ir nikns uz visu pasauli. nu, nenoturējos, uzsprāgu četros no rīta pamosties ar iesnām kā Niagāras ūdenskritums un klepu, kurš dvēseli rauj pie visiem velniem. Jebkurš uzsprāgtu. Bet šo, par spīti visiem stila aizrādījumiem, nepārrakstīšu, lai paliek mūžīgai piemiņai - kā nevajag rakstīt.

    AtbildētDzēst