sestdiena, 2017. gada 5. augusts

Nerandiņš

Vietnē  www.faces.eu iepazinos ar puisi, kura niks sastāv no trim burtiem (cenzējamiem) un veselas kaudzes ciparu. 
Sarunas likās saturīgas, kaut arī translitā rakstītas. Jo puisis ir krievs, bet saprot arī latviešu valodu un esot pat nokārtojis pilsonību. Nodarbošanās - tālbraucējšoferis uz fūrēm. Vienu reizi jau sazvanījāmies it kā randiņu sarunāt, bet viņš pazuda. Vakar notika otra saruna ar norunu tikties šodien un pirms tam viņa zvanu ap 7iem no rīta.
Piezvanīja 10os no rīta un milzonīgi atvainojās, jo tikko esot pamodies, jo pārgulējis pie paziņas. Norunājām tikties pēc stundas pie stacijas pulksteņa, kur arī tikāmies, pienākot praktiski vienlaicīgi. 
Pirmais iespaids - šaura piere, kuram rūp sekss un nerūp tas, ka esmu vecāka par viņu. Tiesa, distance tika ievērota un uzmākšanās nenotika. Naudas pietika divām lētām kafejnīcām, biļetei lūdz Jelgavai, kur viņš dzīvo, man kontrabandas cigaretēm un vēl pāris sīkumiem, kurus iegādājos par to naudu, ko viņš man iebēra rokā. 
Labi, ka cilvēkam pietika prāta, ka jārauc mājās un jāliekas gulēt. Vilcienā es viņu iesēdināju. 
Var jau būt, ka šodiena bija negadījums viņa dzīvē ar iedzeršanu iepriekšējā vakarā. Norunājām, ka viņš piezvanīs rīt, kad pamodīsies un mēs aizbrauksim uz Siguldu. Neesmu gan īsti pārliecināta, bet ko var zināt. 
Un, godīgi sakot, man nav nekādas vēlmes dotajā brīdī veidot attiecības ar kādu cilvēku, kurš ik pa mirklim, iedzerot 50 gramus, sāk murgot par seksu. Tomēr - ņem vērā arī manu atturīgo nostāju. 
Redzēsim, kas būs rītu, jo pati, vismaz rīt, viņam nezvanīšu un par sevi ziņas nedošu. Pietiek ar to, ka šodien tikāmies un es pēc viņam aizrakstīju.

5 komentāri:

  1. Izklausās diezgan traki. Ticības tādiem cilvēkiem nav. Kāpēc pret seksu atturīga nostāja (ja neņem vērā, protams, šo brīnumu)?

    I.

    AtbildētDzēst
  2. "Naudas pietika ... man kontrabandas cigaretēm un vēl pāris sīkumiem, kurus iegādājos par to naudu, ko viņš man iebēra rokā. "
    Cik nožēlojami tikties ar sievieti, kurai nepietiek naudas pat savām cigaretēm. Viņa vietā es es arī bēgtu pie pirmās izdevības un neatzvanītu.

    AtbildētDzēst
  3. Viņš jau nprasīja, tik iebēra saujā Un kāpēc tērēt savu naudu, ja gadās tā? Pašas nauda var tikt iztērēta daudz prātīgāk Kāda rēķina apmaksai vai jaunam apavu pārim (tiem ir tendence nonēsāties).
    P.S. No kā tu slēpies, visu laiku paliekot anonīms? No kā tev bail?

    AtbildētDzēst
  4. Atļaušos piezīmēt, ka anonīmie komentētāji ir vairāki. Mazāk paranojas

    AtbildētDzēst
  5. Bet tie anonīmie jau nenumurējas, lai varētu jel kā viņus atšķirt un nebraukāt ar riteni uz tiem, kas runā prātīgi, nevis tikai piekasās. Tāpēc jau visu laiku lūdzos anonīmiķus materializēties kaut ar lustīgu niku. Savādāk izskatās pēc trusīšu brālības, jo es laikam izskatos pēc nepaēdušas vilkumātes, kurai tieši garšo trusīši.

    AtbildētDzēst