ceturtdiena, 2022. gada 25. augusts

Īpašīgi bailīgajiem pagaldes "trušiem", kuri baidās kaut ar niku "123" līmenī komentēt manus tekstus

Nedomāju, ka kādreiz nāksies šo rakstīt. Laikam izskatīsies drusku kā taisnošanās, bet laikam jau vajag ierakstīt.

Dzēšu visus anonīmismus. Par to, ka to darīšu bez žēlastības, jau pavasarī visus brīdināju. Kas negrib ņemt vērā, lūdzu ejiet pastaigāties tālu un dikti. Katram blogerim ir tiesības savā blogā ieviest tādu kārtību, kādu nu vēlas, ja vien ar to netiek pārkāptas juridiskās normas.

Un vēlreiz atgādinu - es izsaku domas, kuras ne vienmēr saskan pilnīgi un galīgi ar oficiālo nostādni. Tik paskatos uz problēmu nedaudz no cita rakursa. It īpaši Krievijas - Ukrainas notikumu sakarībā. Un atgādinu - neatbalstu karu jebkurā tā variantā. Karš arī Āfrikā ir karš un nosodāma darbība. 

Kas attiecas uz Putinu, šobrīd var pat apgalvot, ka viņš savu pasākumu ir zaudējis pat pirms faktiskās karadarbības beigām. Viņš to kaut morāli jau ir zaudējis. Kaut reitinga līmenī - tik pat daudzās acīs, cikās Zeļenskis šo karu ir vinnējis. Līdz faktiskajai kara izbeigšanai vēl kādu laiciņu jāpagaida, bet nostādnes šobrīd jau ir šādas.

4 komentāri:

  1. Mans vārds ir Kārlis Pabērzs, es nelietoju google servisus un netaisos tajos speciāli reģistrēties, lai komentētu putinistes rakstus. ja nepatīk anonīmie komentāri - atslēdz tos. bet nē, tu viņus atstāj un dzēs tikai tos anonīmos, kuru viedoklis tev nepatīk. tu esi precīzs kremlina paraugs kādam ir jābūt īstenam putinistam

    AtbildētDzēst
  2. Varbūt pamanīji
    https://mana-ligzda.blogspot.com/2022/03/tikai-zinasanai.html pausto, ka no tās anonīmo atslēgšanas jēga nebija - tāpat atradās keksi, kuri locīja vārdu Anonīms visādos veidos.
    Ja kas, es dzēšu VISUS anonīmos, arī tos, kuri man piekrīt. Tieši tāpēc, ka man nepatīk liekulisms. Jo tikai liekulis slēpsies aiz anonimitātes, lai, dies' pasarg', vismaz es neuzzinātu, ka tas ir kāds konkrētais cilvēks. Šo tavu komentāru nedzēšu ārā, jo stādījies priekšā.
    Attiecībā uz tavu komentāru - tu ļoti, ļoti, ļoti esi pārliecināts, ka atbalstu Putinu? Un vai tu esi iedziļinājies manos tekstos, vai arī "pārskrējis pāri", tā virspusēji? Vai ir iespējams palūgt ko konkrētu tavā spriedumā, nevis tikai apgalvojumu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tieši iedziļinoties tekstos var saprast cik ļoti alksti pēc padomijas, kurā viss bija tik skaisti un jauki. tāpat arī komentārus, kurus izdzēsi iepriekš, es argumentēju savu viedokli par to kāpēc esi putiniste

      Dzēst
    2. Nu, tavs viedoklis. Ja cerēji uz kašķi, nāksies apbēdināt - nesanāks. Nav nozīmes kašķoties ar cilvēku, kurš ieslēdzis viedokli "viss, kas nesaskan ar man zināmo dogmu, ir slikts un ienaidnieka", redz un izlasa tikai to, ko grib redzēt un izlasīt.
      Ja kas, nezinu, kā tev ar atmiņu, bet tajos dzēstajos komentāros diemžēl "nesastapu" nevienu burtiņu tava apgalvojuma virzienā par to, ka izsaki viedokli par to, kāpēc uzskati mani par putinisti. Tā ka varbūt paiespringsti savas domas formulējumam... Tavu nostāju pret cilvēciskām, un tikai cilvēciskām, bez ideoloģijas un nostaļģijas, jau sapratu. Nāksies vēlreiz apbēdināt - manas paaudzes cilvēki ir izveidojušies kā pieaugušas būtnes divos laikmetos. Sava veida izdzīvošanas pieredze. Mēs kaut kur esam bagātāki par tiem, kuri zina tikai vienu laikmetu.

      Dzēst