ceturtdiena, 2023. gada 27. aprīlis

PMLP kantoris ir jautrīši

2019.gada septembra pašās pēdējās dienās vai oktobra pirmajās dienās (precīzi neatceros) man Rīgas Centrāltirgū nozaga pasi un maku ar invaliditātes apliecību. Un loģiski, ka par faktu ziņoju policijai. Pēc nokārtoju sev ID karti, jo tā ir lētāka par pases "bukletu". Ar domu - man ir vismaz viens no diviem personu apliecinošiem dokumentiem un pasi nokārtošu vēlāk.

Protams, pirmajā mirklī dažādu iemeslu dēļ pases kārtošanas procedūra atlikās laikā un telpā objektivitātes  dēļ, pēc tam piemirsās. Nebija reālas vajadzības pēc pases, jo tas apliecinošais dokuments taču bija. (Un ir vēl tagad derīgs).

Martā izdomāju, ka man tomēr arī pasi tā kā vajadzētu. 13.martā aizkūlos līdz tuvākajai PMLP nodaļai Čiekurkalnā. Pavisam nedaudz pasēdēju rindā, lai tiktu pie darbinieces, kura ar to procedūru nodarbojas. Uzrādīju ID karti un izteicu vajadzību. No manis tika prasīts iesniegums par to, kur pase palikusi un kāpēc man vajadzīga jauna. Situācijā, kad PMLP datu bāzē uzrādās iemesls, kāpēc man tās pases nav. Bet nu labi - uzrakstīju viņai to papirkinu, kamēr kundze kaut kam zvanījās; laikam konsultējās. Pēc jau viss notika, mājupceļā ieskrēju pastā vēl nodevu par pasi samaksāt, lai neievelkas tā maksāšana garumā. Man bija tikai skaidra nauda uz to mirkli, bet PMLP'ā ar skaidru naudu to nodevu maksāt nevarot.

Šodien braucu pakaļ tam dokumentam. Tas, ka nedaudz rindā jāpasēž - nu tiešām, nebija ilgi. Mazāk par pusstundu noteikti. Kad tiku klāt darbiniecei izsniegšanas sektorā, atkal sakās brīnums. Pase bija gatava, mans maksājuma dokuments arī viņai šaubas neradīja. Bet.

Kundze, veroties monitorā,: "Kas notika ar jūsu pasi 2019.gadā?"

Es; "Nozaga Centrāltirgū".

Kundze: "Jūs iesniegumu rakstījāt?"

Es ar telēķiem acu vietā: "Protams!"

Kundze: "Būs jāraksta vēlreiz" un aiziet kaut kur konsultēties.

Palieku sēžot domās apsverot variantu, ka man par to pases "bukletiņu" laikam nāksies rakstīt daudzsējumu biezus romānus nez' cik variantos. Tomēr ar nopūtu "ufff!" atmetu šo variantu. Vienkārši dzirdēju, kā manai "tantei" kolēģe skaidro, ka viss taču kārtībā, ka Datu bāzē viss ir skaidri saprotami un es pēc dokumentu nozagšanas pases vietā esmu to ID paņēmusi un tas, ka tagad beidzot pasi kārtoju, arī ir normāli, tik izsniegšanas vaina.

Tā nu ar papildu jautrību esmu tikusi pie pases.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru