pirmdiena, 2024. gada 12. februāris

Nu jā, linki atkal pieteikušies

  1.  Es pat nezināju. Par to, no kurienes "kājas aug" mums tik tuviem un mīļiem Dziesmusvētkiem.
  2. Grāmatas pieteikums ieintriģēja. Kārtējais lasāmsaraksta papildinājums nākamībai.
  3. Drusku par to, kā sadzīvojam ar zirnekļiem. Un par zirnekļiem.
  4. Vietas Rīgā, kuru vairs nav.
  5. No bērna - filmu zvaigznes līdz režijai.
  6. Neliels ieskats, kuru iztulkoju priekš LFFB mājas lapas, par reiz tik slaveno austrumzemes Lubjankas cietumu.
  7. Tuvākā laika ierobežojumi smēķētājiem. Tiesa, man kaut kā skepsi izraisa šis mēģinājums "no ārpuses". Vajadzētu, manuprāt, visupirms (vai noteikti paralēli) strādāt ar smēķējošajām ģimenēm. Es, piemēram, sāku smēķēšanu ne tikai dēļ "Jāpamēģina aizliegtais auglis", bet arī - es taču redzēju, ka mani vecāki smēķē. Un, kaut arī viņi mājās smēķēja noteiktā vietā tikai, es, vēl bērnam esot, "klejoju" pa smēķēšanas telpu ostot tos dūmus neglābjami. Manam dēlam arī bija "pozitīvais" piemēra no viņa vecāku puses. (Tas, ka viņš vienā brīdī pats pēc savas izvēles to būšanu atmeta, nemazina to, ka ģimenes piemērs netikumam bija).
  8. Intervijā nedaudz pārdomas par to, kas notiks pēc tam, kad Ukraina iestāsies ES.
  9. Par Jāzepu Grosvaldu. Te, pie viena - par kunga dienasgrāmatu satura vērtīgumu.
  10. Par robotizēto intelektu. Mani ieinteresēja doma šajā blogā.
  11. Par visādu jaunvārdu oficiālo darināšanu. Tiesa, par cik neesmu abonējusi lasīšanu Ir vietnē, varēju izlasīt tik raksta ievaddalu, bet arī tas jau ieintriģēja. Ceru, ka kādam no jums ir abonements tajā vietnē un iespējams izlasīt tekstu pilnībā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru