sestdiena, 2021. gada 18. septembris

Kaleidoskops

Domas pa galvu maisās "no visa pa druskai" tēmā. Pie viena, drusku atgādinu - ja lasot kādu no maniem iepriekšējiem tekstiem radies iespaids, ka sevi stādu par gudrāku un labāku par citiem, tad tas ir mirkļa iespaids un manas neveikli uzrakstītās frāzes. Nu, nevienā acī nav pārliecības, ka mans viedoklis ir vienīgais un pareizais. Tik mirkļa viedoklis ar cerību, ka kāds varbūt izteiks savādāku, bet motivētu, viedokli.

1. Tiešām kaitina tie, kas, ko komentējot, izsaka tik apgalvojumu bez seguma. Un pie jebkura precizējoša jautājuma jūtas apvainoti savās labākajās jūtās. Jo īpaši tas lasāms feisbuka kopīgajā laika joslā esošo tekstu komentāros. Atsauci linka veidā manuprāt īsti nav nozīmes likt. Katram manam lasītājam laikam jau noteikti ir savs draugu loks minētājā internetvietnē un tur publicētie raksti ar palielu daudzumu visvisādu komentāru. Vienkārši laikam jau jāpalasās šie komentāri un jāizvērtē katrs komentārs atsevišķi.

2.  Joprojām īsti nespēju saprast tos cilvēkus, kuri katru feisbuka listē vērtē tekstu tik izsakoties  nevis par teksta tēmu, bet izsakot savu subjektīvo vērtējumu par teksta autora personisko dzīvi. Nu, pavisam nevietā un nekorekti. Toties novērtēju tos, kuru viedoklis ir argumentēts, kaut arī ne vienmēr piekrītu paustajam. Tiešām, - māte, meita un kleita.

3. Patlaban jau kādas dienas cīkstos ar blogu drusku papildinot tekstu tagus/birkas. Ceru, ar šiem nelielajiem jaunajiem tagiem/birkām izdevies kaut nedaudz padarīt vieglāku orientēšanos manos "cepienos". Tiešām ceru uz kādu vērtējošu komentāru. Kā arī uz iespēju saņemt ieteikumu - kā būtu iespējams atbrīvoties no aktualitāti zaudējuša taga/birkas.

4. Darbojoties ap šo blogu - pārtagojot, labojot drukas kļūdas, - daudzi mani ieraksti man izraisa "ak, un es par to rakstīju? Es tur biju?" sajūtu. Kā arī atrodu kādas lietas, vietas, kuras savulaik esmu reklamējusi, bet nu tās atrodas jau pavisam citur, nekā es savā reiz pieminējumā esmu izteikusies, dažas ir beigušas savu pastāvēšanu. Tomēr šajā gadījumā laikam jau neko nemainīšu. Lai paliek vēsturei. Manai un pašas vietas/lietas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru